Čini se da je katastrofalni izlazak eFootball 2022, nasljednika PES serijala, potvrdio status FIFA-e kao najbolje nogometne simulacije na tržištu.

PES-a više nema; Konami najavili eFootball

Nakon što su godinama rivali Konami i EA Sports na godišnjem nivou objavljivali novi naslov u nogometnim franšizama, tvrtka iza Pro Evolution Soccera prije određenog perioda odlučila se za drastičnu promjenu. Naime, radi se o “kraju” PES franšize, a umjesto godišnjih izdanja dobili smo eFootball. eFootball je besplatan naslov koji će naslijediti PES i koji planira donijeti velike novitete u nogometnim simulacijama.

Kao jedna od najvećih noviteta javlja se cross-platform funkcionalnost zbog koje će konačno igrači sa svih platforma moći zaigrati na virtualnim terenima zajedno. Svakako, neće sve mogućnosti eFootballa biti totalno besplatne. Modovi poput Master Leaguea će igrači morati kupiti zasebno, a bit će tu i drugog plaćenog sadržaja.

Je li ovo kraj decenijskog rivalstva?

Ideja iza eFootballa zvučala je fenomenalno, ali je zato realizacija samog projekta užasna. Konami je nedavno objavio prvu verziju eFootballa i možemo slobodno reći da se problemima unutar igre ne zna kraja. Igra je postala jedna od najgore ocijenijenjih naslova na Steam platformi te je oko 90% recenzija negativno. Početna verzija ponudila je ograničen broj klubova i načina igranja te novi engine kojeg developeri itekako nisu spremili za eFootball.

Svi smo već vidjeli očajnu grafiku te brojne glitcheve koje nam je donio nasljednik PES-a. Nažalost, igra je razočarala i u doslovno svim ostalim aspektima. Gameplay koji je pored svih licenci i modova FIFA-e u najvećoj mjeri održavao PES na životu je najblaže rečeno loš. Umjetna inteligencija ne funkcionira kako bi trebala, stilovi igranja su ograničeni, a kako je GamesRadar portal izjavio, „obrana je lutrija“.

eFootball je imao i još uvijek ima priliku donijeti nešto novo na tržištu, ali će nakon ovakvog izlaska to biti puno teže nego je planirano. U vrijeme kad nove nogmetne simulacije prijete diarhiji Konamija i EA Sportsa, eFootball treba biti puno bolji ako se hoće približiti vrhu e-nogometa. Nadamo se da će developeri popraviti greške u igri, a znamo da ih čeka ogroman posao.

ElGancho

Editor-in-chief at Esport Adria

Vijesti autora